In het kort

De Gelukkige Gemeente initieert laagdrempelige online workshops over een breed spectrum aan onderwerpen. De onderwerpen gaan over thema’s die een rol spelen bij de uitvoering van omgevingsvisies. De toepassing van Sustainable Development Goals maken daar ook deel vanuit.

De workshops worden online in Teams gehouden. Meld je tijdig aan want er zijn per workshop een gelimiteerd aantal deelnemers mogelijk.

Deelname is gratis.

Deze workshop is voor

Beleidsambtenaren en kwartiermakers die werken met of aan de invoering van SDG’s in hun gemeente of wethouders met duurzaamheid in hun portefeuille.

Liever een besloten incompany workshop of training over een specifiek (SDG) onderwerp? Mail ons over de mogelijkheden.

• Het enthousiasmeren van collega’s over de SDG’s (toepassen in jouw gemeente)
  • Het aangaan van samenwerkingen met (onverwachte) stakeholders in de gemeente op het gebied van de SDG’s.

Wat mag je verwachten

Tijdens de workshop ervaren de deelnemers direct het effect van de theorie door mee te doen aan de opdrachten. Ze verlaten de workshop geïnspireerd en met praktische tips om zelf mee aan de slag te gaan.

Wat levert het op

Inzicht in hoe je de impact van de SDG’s kan vergroten door intern en extern mensen te enthousiasmeren en laten samenwerken.

Wat is verrassend

Door de persoonlijke inbreng van de deelnemers, vaak uit de directe praktijk, is iedere workshop weer anders van inhoud en dynamiek. Daardoor zijn de oplossingsrichtingen onverwacht en innoverend.

De workshop in stappen

1. Introductie en voorstellen deelnemers
  2. Interne impact vergroten door collega’s te enthousiasmeren
  3. Externe impact vergroten door samenwerkingen in de gemeente aan te gaan
  4. Wat nemen de deelnemers mee uit deze workshop en afronding

Beschikbare data

De volgende gratis online workshop vindt plaats op maandag 27 maart. Aanmelden kan via het onderstaande formulier.

Aanmeldenvoor educatie

Boek de door jouw geselecteerde training. Wij nemen binnen twee werkdagen contact met je op om de boeking te bevestigen.

Meld mij aan voor de gratis workshop Impact vergroten op de SDG's.

Telefoonnummer
Invalid phonenumber!
E-mailadres
Opmerking
  • - selecteer een optie -
  • Cursus | GRATIS online workshop Impact vergroten op de SDG’s
- selecteer een optie -

info@degelukkigegemeente.nl

Wij zijn trotse partner van

In het kort

Deelname is gratis.

Deze workshop is voor

• Het enthousiasmeren van collega’s over de SDG’s (toepassen in jouw gemeente)

Wat mag je verwachten

Wat levert het op

Wat is verrassend

De workshop in stappen

1. Introductie en voorstellen deelnemers
  2. Interne impact vergroten door collega’s te enthousiasmeren
  3. Externe impact vergroten door samenwerkingen in de gemeente aan te gaan
  4. Wat nemen de deelnemers mee uit deze workshop en afronding

Beschikbare data

voor educatie

Meld mij aan voor de gratis workshop Impact vergroten op de SDG’s.

Telefoonnummer
Invalid phonenumber!