In het kort

Inclusief overleggen gebeurt op ieder ogenblik en in iedere situatie. Hoe hanteer je de theorie en de cognitieve kennis van de Deep Democracy methode in de dagelijkse praktijk? De training begint met een korte introductie tot de methode van Deep Democracy. Wat houdt deze in, wat zijn de inzichten die je verwerft met Deep Democracy en tot welke vernieuwende inzichten word je verleid als deelnemer aan de training.

De basisprincipes en de theorie van Deep Democracy worden diepgaand behandeld en aan de hand van oefencasussen uit de overheid wordt de theorie geoefend met realistische voorbeelden.

Deze training is voor

• Project coördinatoren binnen de gemeentelijke organisatie.
  • Ambtenaren die sturing en leidinggeven aan overleggen.
  • Teams die behoefte hebben aan verdieping van actieve kennis en ervaring van Deep Democracy in hun dagelijks werk.

Leerdoelen

Aan het eind van de training heb je het volgende geleerd.

• Het verdiepen en actualiseren van huidige theoretische kennis van en ervaring met Deep Democracy.
  • Het kunnen begeleiden van een vertrouwenwekkende en krachtige check-in.
  • Hoe je maximale veiligheid kan garanderen voor alle deelnemers.
  • Sabotagegedrag herkennen en op tijd kunnen ondervangen.
  • Een diep bewustzijn van de meerwaarde die inclusie oplevert en de vaardigheid deze de ruimte te kunnen geven zich te laten manifesteren.

Interessant voor jouw team?

Lijkt deze training interessant voor jouw team, commissie of raad? Of heb je vragen hierover? Vul onderstaand formulier in, dan nemen we contact met je op.

Vragen overde training

Stel hieronder jouw vraag over de geselecteerde training. Wij nemen binnen twee werkdagen contact met je op.

Naam
Telefoonnummer
Invalid phonenumber!
E-mailadres
Opmerking
  • - selecteer een optie -
  • Kennismaken met Deep Democracy
  • Proactief deelnemen in een Deep Democracy proces
  • Leidinggeven aan een Deep Democracy proces
- selecteer een optie -

info@degelukkigegemeente.nl

Wij zijn trotse partner van

In het kort

Deze training is voor

• Project coördinatoren binnen de gemeentelijke organisatie.
  • Ambtenaren die sturing en leidinggeven aan overleggen.

Leerdoelen

Aan het eind van de training heb je het volgende geleerd.

• Het kunnen begeleiden van een vertrouwenwekkende en krachtige check-in.
  • Hoe je maximale veiligheid kan garanderen voor alle deelnemers.
  • Sabotagegedrag herkennen en op tijd kunnen ondervangen.

Interessant voor jouw team?

Vragen over
de training